طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه خوددریافت بطری پت

3 عنوان پروژه طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه خوددریافت بطری پت
بودجه پروژه یک میلیارد و ششصد میلیون ریال

 

محل تامین اعتبار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان
شرکتهای همکار در اجرای پروژه شرکت رستاک پیشرو اسپادانا

 

خروجی های پروژه نصب 2 دستگاه خوددریافت بصورت آزمایشی
بومی سازی دانش ساخت و راه اندازی
توضیح مختصر پروژه
 

در برقراری سیستم‌ها و روش‌های جمع‌آوری پسماند خشک، گزینه‌های مختلفی وجود دارد تا با پوشش حداکثریِ برنامه‌های مختلف روزانه مردم و انگیزه‌های متفاوت ایشان، حجم جمع‌آوری پسماندهای تفکیک‌شده به حداکثر برسد. یکی از این گزینه‌ها، می تواند جمع آوری اتوماتیک پسماندهای خشک با استفاده از مخازن خوددریافت باشد که انواع پسماند خشک را بر اساس جنس تحویل گرفته و مشوق‌هایی به شهروندان ارائه دهد. بطور کلی مخازن خوددریافت، سطل زباله های هوشمندی هستند که با استفاده از سنسورهای مختلف مواد ورودی به آنها را شناسایی کرده و تنها مواردی را که برای آن‌ها تعریف شده‌است تحویل می گیرند.

دریافت اتوماتیک پسماند‌های خشک با ارزش یکی از روش های دفع مدرن پسماندهای خشک است که در طول مدت استفاده در کشورهای مختلف نشان دهنده بازگشت 70 درصدی قوطی و شیشه ها بوده و تاکنون هیچ سیستم دیگری در چنین مدت کوتاهی چنین کارایی از خود نشان نداده است. مساله قابل توجه در استفاده از این دستگاه ها کاهش هزینه جمع‌آوری می‌باشد.

در اصفهان با توجه به هزینه ی بالای مدل اروپایی آن، در سال 97 قرارداد ساخت دو عدد دستگاه خوددریافت با الگوبرداری از مدل‌های خارجی در دستور کار سازمان قرار گرفت. پس از آن با نصب و راه اندازی آزمایشی در مکان‌های پر تردد همچون سلف دانشگاه، بررسی‌هایی روی عملکرد آن انجام شده‌است. پس از این دوره در آینده به دنبال تولید انبوه آن در صورت رفع عیوب آن خواهیم بود.

Fisicoculturismo-net: anabolic steroids: effects of testosterone cypionate in bodybuilding but Zudena online on USA category: bodybuilding competitions – wikipedia, the free encyclopedia.
دکمه بازگشت به بالا