شرکت فناوری‌های پلیمری پویش

امروزه با به کار گرفتن روش‌های مهندسی ، می‌توان در عین حفظ کیفیت کالا در جریان بازیافت به مواد ارزان‌تری دست پیدا کرد.
استفاده از مواد بازیافتی علاوه بر کاهش محسوس هزینه‌های تولید ، باعث اثرات مثبت زیست‌محیطی می‌شود .شرکت فناوری‌های پلیمری پویش با به‌کارگیری بیش از یک دهه تجربه‌ی کاری و همچنین دانش کسب‌شده از بهترین دانشگاه‌های کشور و با استفاده از آزمایشگاه کنترل کیفیت ، این نوید را به مصرف‌کنندگان می‌دهد که بنا بر سه اصل اساسی، تولید مطابق مشخصات، تولید پیوسته و باکیفیت، تحویل به‌موقع ضامن تولید باکیفیت باشد

  • تاریخچه

با توجه به افزایش برابری نرخ دلار در برابر ريال در سال 1397، تولیدکنندگان به مصرف مواد بازیافتی برای کاهش قیمت تمام‌شده محصولشان تمایل پیدا کردند ولی با توجه به نبود یک تأمین‌کننده پیوسته و بادانش فنی مناسب موفق به تأمین پایدار نگردیدند.  گروه تخصصی پویش متوجه وجود این شکاف در حوزه پلیمر گردید و پس از یک سال کارخانه احداث و راه‌اندازی شد که عامل ایجاد اتفاق تازه‌ای در بازار بازیافت مهندسی مواد پلاستیکی گردید. باوجود سختی‌های مسیر، با تکیه‌بر دانش فنی و تخصص بنیان‌گذاران پویش و تلاش بسیار به سهم مناسبی از بازار صنعت بازیافت مواد پلاستیکی دست‌یافته‌اند.

  • محصولات
  • گرانول پلی‌پروپیلن هموپلیمر

تأمین گرانول یکدست هموپلیمر یکی از مهم‌ترین دغدغه­های کامپاندرها و سازندگان قطعات خودرو می‌باشد. این محصول با بازیافت از انواع جامبوبگ، گونی، لیبل و سلفون به دست می­آید.

  • گرانول پلی‌پروپیلن کوپلیمر

بازیافت پلی‌پروپیلن‌ها می­تواند باعث کاهش محسوس خواص آن­ها گردد. به‌وسیله دانش فنی، تجهیزات متناسب و تأمین هوشمند مواد اولیه می‌توان با حداقل افت خواص به محصول نهایی دست‌یافت که مواد پتروشیمی آن در بورس کالا تا 150% رقابت را تجربه می­کنند.

  • گرانول پلی‌آمید

به دلیل اینکه هیچ پتروشیمی در ایران پلی‌آمید تولید نمی‌کند و همه مواد اولیه آن وارداتی است. نیاز به محصولات بازیافتی آن نیز به‌شدت وجود دارد به کمک فرایند تفکیک، شست‌وشو و افزودنی­های خاص به‌راحتی می‌توان گرانول PA6 بازیافتی با نزدیک‌ترین خواص به مواد نو تولید نمود.

آدرس وبسایت: http://polymertech.ir/

آدرس ایمیل: info@polymertech.ir

دکمه بازگشت به بالا